Written by 10:53 am Mega Projects

اسلام آباد میں سرمایہ کاری کے لیے نمایاں رہائشی پراجیکٹس

اسلام آباد اپنے قدرتی خوبصورتی کے لئے جانا جاتا ہے ۔ قدرتی حسن  اور سبزہ زاروں سے  مانوس لوگوں کے لیے یہ ایک خوابوں کی دنیا ہے ،جو  مارگلہ کے دامن میں اپنے پرپھیلائے  جدت اور راحت کا شاندار کرشمہ ہے، منصوبہ بند ی سے تعمیر ہونے والے  اس شہر نے رئیل اسٹیٹ ڈویلپرز اور رئیل اسٹیٹ سرمایہ کاروں کی بہت توجہ حاصل کی۔ معروف ڈویلپرز اسلام آباد میں کام کر رہے ہیں اور بین الاقوامی معیار کے منصوبوں کے ساتھ آرہے ہیں۔ اسلام آباد ترقی کر رہا ہے،نئے پروجیکٹس اور آنے والی رہائشی   سکیمیں بہترین ہیں کیونکہ وہ لچکدار ادائیگی کے منصوبوں کے ساتھ ساتھ مناسب قیمتوں پر بھی دستیاب ہیں۔ یہ بلاگ آپ کو اسلام آباد میں ریل اسٹیٹ کےشاندار منصوبوں پر آگاہی فراہم کرے گا جس کی بدولت آپ کے لیے رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کرنے کا فیصلہ انتہائی  آسان ہو جائے گا۔

اسلام آباد کیوں؟

پاکستان کے سب سے بڑے بین الاقوامی ہوائی اڈے، بڑی تجارتی منڈیوں ، سرکاری دفاتر ، کم آبادی اور ایم ون اور ایم ٹو کا جوڑجو اس کو دو بڑے صوبوں پنجاب اور خیبر پختونخواہ سے جوڑتا ہے کی موجودگی اس کو سرمایہ کاروں ، ڈویلپرز اورصارفین کے لئے بہترین انتخاب بناتی ہے۔ اب نظر ڈالتے ہیں اسلام آباد کے کچھ کامیاب رہائشی منصوبوں پ

کیپٹل اسمارٹ سٹی

کیپٹل اسمارٹ سٹی (سی ایس سی) پاکستان میں واحد اسمارٹ ہونے کا دعوی کرتا ہے ، اور اسی وجہ سے ، یہ اسلام آباد میں ریل اسٹیٹ کے  شاندار منصوبوں میں شامل ان کی مستقبل کی کوششیں ہمیں اس کا اشارہ دیتی ہیں ، جیسے سرگرمیوں کا آن لائن ریکارڈ برقرار رکھنے کے لئے “انٹیگریٹڈ آئی ٹی انفراسٹرکچر” شامل کرنے کا منصوبہ ، افادیت کی خودکار فراہمی ، خودکار ٹریفک کنٹرول ، مفت وائی فائی زون ، سی سی ٹی وی اور بڑی چیز کی شناخت ۔یہ ساری خصوصیات بیرون ملک مقیم پاکستانی سرمایہ کاروں ے لئے دل چسپی پیدا کرتی ہیں۔ سرمایہ کاروں کے

 آنے والے سالوں آنے  والے سالوں میں سرمایہ کاری میں زیادہ  منافع حاصل کرنے اور صارفین کے لئے پاکستان میں پرتعیش معیار زندگی سے لطف اندوز ہونے کا ایک بہت بڑا موقع ہے۔

گلبرگ گرین

گلبرگ گرین اسلام آباد میں رہائشی ہاؤسنگ اسکیموں میں سے ایک ہے۔ اس کی ملکیت انٹلیجنس بیورو کوآپریٹو ہاؤسنگ اسکیم کی ہے جو ان کی ساکھ کے لئے مشہور ہے۔۔ یہ اسلام آباد ہائی وے پر ایئر پورٹ چوک کے قریب واقع ہے۔ مین ہائی وے سے اس کا مقام مرکزی اسلام آباد سے صرف 25 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے جو ڈی ایچ اے اور بحریہ سے کہیں بہتر ہے جس کی وجہ سے گلبرگ گرین کے سرمایہ کاروں کو ان پر مسابقتی برتری حاصل ہے۔ اس کے علاوہ ، اگر قیمت قریب میں موجود دیگر ہاؤسنگ سوسائٹیوں کے ساتھ موازنہ کی جائے تو ، ان کی قیمت کی حد مناسب ہے ، لہذا یہ خیال کیا جاتا ہے کہ صارفین اس کی استطاعت کی وجہ سے یقینی طور پر اس کی طرف بڑھیں گے۔

بحریہ انکلیو

بحریہ انکلیو ، جو اسلام آباد کے مرکز میں واقع ہے ، مشہور بحریہ ٹاؤن کا رہائشی منصوبہ ہے۔ یہ ایک خوبصورت جگہ ہے جو آپ کی سرمایہ کاری پر زیادہ منافع بخش پیش کرتی ہے۔ بحریہ انکلیو میں جدت اور خاطر خواہ ترقیاتی منصوبوں کا سنہری موقع ہے۔

مختلف رہائشی پلاٹ مختلف سائز میں آتے ہیں جن کی پیمائش مارکہ اور کنال میں کی جاتی ہے اس میں 5 مرلہ سے لے کر 4 کنال تک کے پلاٹ موجود ہیں۔ ۔  اس کا مقام ، آس پاس اور آس پاس کی کشش اس کی اصل قدر کے تعین میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔

فیصل ہلز

فیصل ہلز زیدم انٹرنیشنل کا ایک غیر معمولی منصوبہ ہے۔ فیصل مارگلہ سٹی ، فیصل ٹاؤن اور فیصل ریسڈینشیا جیسے عظیم منصوبوں کے ڈویلپر۔ فیصل ہلز اپنے باشندوں کو پرامن ، صاف ستھرا اور پر سکون ماحول مہیا کرنے کے ارادے سے تیار کی گئی ہے۔ اس کا مقام بالکل مثالی ہے کیونکہ مین گرینڈ ٹرنک روڈ کے ذریعے سوسائٹی کو آسانی سے رسائی حاصل ہے اور یہ اسلام آباد ایکسپریس وے سے محض چند منٹ کی دوری پر ہے۔ چوڑی سڑکوں کے جالے ، مارگلہ پہاڑیوں کا قدرتی نظارہ ، محفوظ ماحول سرمایہ کاری کا ایک مثالی منصوبہ بنا دیتا ہے۔ فیصل ہلز ساؤنڈ ڈویلپر کا ایک منصوبہ ہے جس کی وجہ سے ان کے 5 اور 8 مرلہ پلاٹ سرمایہ کاروں کے لیے بیت پرکشش ہیں، اس منصوبے سے بھی  سرمایہ کاروں کو بڑے مارجن کا فائدہ اٹھانے میں مدد ملے گی۔

بی 17

اسلام آباد میں ریل اسٹیٹ کےنمایاں  منصوبوں میں ایک اور منصوبہ بی -17ہے۔ یہ قابل اعتماد رئیل اسٹیٹ ڈویلپرز ملٹی پروفیشنل کوآپریٹو ہاؤسنگ اسکیم کے ذریعہ ایک پروجیکٹ ہے۔. چار سالہ لچکدار ادائیگی کے منصوبے ، موٹر وے کے تبادلے تک رسائی ، مکمل ادائیگی پر 21٪ چھوٹ اور وہاں ایک پلاٹ نمبر جاری کرنے کا ایک آپشن اور پھر اسے ہر قسم کے سرمایہ کاروں کے ل for ایک بہترین آپشن بنا دیتا ہے۔ اختتامی صارفین کے درمیان اس کی زیادہ مانگ ہونے کی وجہ سے یہ ایک سرمایہ کار کے لئے ایک بہترین انتخاب ہے۔

ٹاپ سٹی

 اگر آپ اسلام آباد انٹرنیشنل ائرپورٹ کے قریب سرمایہ  کاری کرنا چا ہتے  ہیں  تو آپ کا بہترین انتخاب “ٹاپ سٹی” ہونا چاہئے۔ اس رہائشی اسکیم میں سرمایہ کاری کی وجہ سے 2017 میں جب قیمتوں کی تجدید ہوئی تو سرمایہ کار 100 فیصد  تک ایم -1 اور ایم -2 کے جنکشن پر اس کی موجودگی ، اس کی شاہراہ کشمیر تک براہ راست رسائی ، نیا ہوائی اڈ .ہ اور ہوائی اڈے پر میٹرو بس سروس کا افتتاح۔ یہ تیزی سے ترقی کر رہا ہے کیونکہ وہ اپنے آس پاس کے دیگر پڑوسی منصوبوں کے برعکس جدید ترین ٹیکنالوجی کا استعمال کر رہا ہے۔

درج بالا میں اسلام آباد میں سرمایہ کاری کے لیے نمایاں ہاوسنگ سکیموں کی نشاندہی کی گئی ہے اس کے علاوہ رئیل اسٹیٹ  کے شاندار  پراجیکٹس کی تفصیلاتمستقبل میں سرمایہ کاری کے لیے بہترین مواقعوں اور  رئیل اسٹیٹ سے جڑے تمام معاملات کی مستند معلومات کے لیے  وزٹ کریں :

https://alhayyatgroup.com/blog

(Visited 219 times, 1 visits today)
Close
0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap